محل تبلیغات شما

سئو چیست؟ تکنیک های اصلی ، ابزارها ، نحوه شروع . اکنون به ما بپیوندید و به بالای گوگل بروید!

 توقف خلاقانه 61حداقل قرائت ها

فهرست مطالب

سئو چیست؟ و معنی آن

حتماً اسم گوگل را شنیده اید ، درست است؟

بنابراین ، هر بار که یک صفحه اینترنت منتشر می شود ، Google (و سایر موتورهای جستجو) سعی می کنند آن را فهرست بندی کنند تا موتور جستجو آن را پیدا کند.

اما هزاران صفحه وجود دارد که هر روز در اینترنت منتشر می شود و این رقابت زیادی را ایجاد می کند. بنابراین چگونه می توان یک صفحه را از بقیه جلو انداخت؟

اینجاست که سئو وارد می شود. (بهینه سازی موتور جستجو) . همانطور که ترجمه نشان می دهد ، SEO بهینه سازی موتور جستجو است ، یعنی مجموعه ای از تکنیک ها که بر الگوریتم های موتور جستجو تأثیر می گذارد تا رتبه بندی صفحه را برای یک کلمه کلیدی خاص که جستجو می شود ، تعریف کند.

در این صفحه می توانید همه چیز را در مورد SEO ، از مقدماتی تا پیشرفته یاد بگیرید. در بالا شاخص برای یافتن فصل مورد نظر است.

نحوه عملکرد گوگل

آیا تا به حال به فکر کردن درباره هر آنچه بین نوشتن جستجوی خود و کلیک بر روی نتایج گوگل رخ می دهد متوقف شده اید؟

آنچه در این دوره اتفاق می افتد ، رمز موفقیت غول جستجو است. کیفیت و سرعت رتبه بندی این شرکت را به بزرگترین موتور جستجو در جهان تبدیل کرده و رقبا را حتی با مشارکت بیشتر از بین برد.

برای ایده دادن به شما ، دامنه به قدری عالی است که ایالات متحده فعلی google دارد که در عباراتی مانند "  شما  در Google جستجو کردید " (شما آن را در Google درخواست کردید) استفاده می شود.

در زیر ، کار در پشت صفحه نمایش ترین نتایج جستجو در جهان را درک کنید.

پیگیری ، نمایه سازی و نمایش نتایج

این 3 فرایند اصلی جستجو برای بازگشت است.

لیست کردن فرایندی است که توسط آن ربات های گوگل (به نام Googlebot) صفحاتی را که برای فهرست جستجو ارسال می کنند شناسایی می کنند. برای انجام این کار ، ربات ها از الگوریتم هایی برای تعریف اولویت صفحه و فرکانس نمایه سازی استفاده می کنند.

این فرایند با URL هایی که از فرآیندهای لیست قبلی تولید شده و با نقشه سایت غنی می شود ، شروع می شود . هنگام بازدید از صفحات ، Googlebot پیوندهای موجود را شناسایی می کند و همچنین آنها را در لیست گنجانده است. در طی مراحل ، وب سایت ها ، تغییرات و حذف های جدید کشف و به روز می شوند.

به دنبال ایندکس شدن ، جایی که Googlebot هر صفحه لیست شده را پردازش می کند تا آنها را در فهرست خود وارد کند. این اطلاعات مانند محتوای صفحه ، تاریخ انتشار ، منطقه انتشار ، عنوان ، توضیحات و داده های ساختار یافته را فهرست می کند.

بنابراین ، هنگامی که یک پرس و جو ظاهر می شود ، جستجو برای صفحات مربوطه در فهرست Google انجام می شود و مرتبط ترین نتایج را نشان می دهد. و این ارتباط مبتنی بر نگرش نیست - با بیش از 200 عامل رتبه بندی تعیین می شود.

در فرآیند جستجو ، یک به روزرسانی Google و "آیا منظور شما ." کلاسیک است که برای صرفه جویی در وقت ، اصلاح اشتباهات و کمک به جستجو انجام شده است.

الگوریتم و به روزرسانی ها

حتی اگر هرگز با SEO کار نکرده باشید ، احتمالاً نام الگوریتم Google یا رسانه های اجتماعی مشابه facebook e instagram را شنیده اید .

این الگوریتم ها وظیفه فیلتر کردن بیشترین مربوط به شما را دارند ، نه اجرای ساده تمام محتوای موجود در صفحه ، بدون هیچ گونه معیار مرتب سازی.

Google برای تعیین ترتیب صفحات ارائه شده به کاربر برای هر جستجوی انجام شده ، از بیش از 200 فاکتور رتبه بندی استفاده می کند.

برای بهبود بیشتر اطلاعات ارائه شده به کاربر و ارتباط آنها ، این الگوریتم به طور مداوم به روز می شود. موارد اصلی را بدانید:

FLORIDA (2003)

PANDA (2011)

PENGUIN (2012)

HUMMINGBIRD (2013)

HTTPS UPDATE / SSL (2014)

به روزرسانی FRIENDLY MOBILE DEVICE DEVICE - MOBILEGEDDON (2015)

RANKBRAIN (2015)

FRED (2017)

عوامل رتبه بندی گوگل

همانطور که در مبحث قبلی ذکر شد ، Google اولویت و ارتباط نتایج را بر اساس بیش از 200 عامل رتبه بندی تعریف می کند.

هر ساله تحقیقات زیادی انجام می شود تا سعی شود همه عوامل مورد استفاده را کشف کند. Backlinko 200 فاکتور رتبه بندی را ذکر کرده است و 10 عامل اول ارائه شده عبارتند از:

اقتار صفحه / PAGERANK

DOMAIN AUTHORITI

ارتباط

محتوای اصلی و کیفیت

اندازه محتوا

کلید واژه در عنوان (برچسب های عنوان)

کلید در محتوا

آب و هوا در صفحه

سرعت صفحه

طراحی گیرنده

علاوه بر این ، در اواخر سال 2017 ، SEMrush یک بررسی فاکتور رتبه بندی را با 600000 کلمه کلیدی از پایگاه داده جهانی خود و 100 صفحه اول نتایج برای هر یک انجام داد.


5 فاکتور اول مشخص شده در این بررسی بازدید مستقیم از سایت ، زمان بازدید ، تعداد صفحات بازدید شده ، میزان خروج از صفحه اصلی و تعداد کل دامنه های پیشنهادی بود.


برخی از نکات جالب توجه در تحقیق مشخص شده است:


میانگین اختلاف در اندازه محتوا بین 3 موقعیت اول و 20 موقعیت 45٪ است.

میانگین نرخ خروج از صفحه اصلی برای 3 دامنه برتر 49٪ است.

3٪ از بک لینک ها حاوی کلمه کلیدی در متن لنگر هستند.

ابتدا ایندکس شروع می شود

این فرم جدید نمایه سازی Google در اواخر سال 2016 اعلام شد و از سال 2017 به تدریج معرفی شد.


در عمل ، آنچه که نمایه سازی گوگل همیشه از آن ناشی شده است ، نحوه مشاهده صفحات وب روی میز است . با تغییر ، مرورگر از نسخه تلفن همراه صفحه به عنوان پایه استفاده می کند.


این می تواند بر چیدمان ارگانیک (و بنابراین ترافیک) وب سایت هایی که برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نشده اند ، تأثیر زیادی بگذارد. با این حال ، طبق گفته گوگل ، سایت هایی که فقط نسخه رایانه دارند همچنان فهرست خواهند شد و اگر محتوای با کیفیت داشته باشند ، آسیب نمی بینند.


اگر قبلاً وب سایت مناسبی داشته باشید ، لازم نیست به غیر از وب سایت سنتی ، تغییری در وب سایت خود ایجاد کنید. اگر نسخه موبایلی وب سایت خود را دارید (m.ekample.com) ، باید rel="nofollow" hreflang  برچسب های   صفحه را (در صورت استفاده از آن) مطابق مثال زیر تغییر دهید:


تکنیک های جستجوگرها: کلاه سیاه به کلاه سفید

به گفته گوگل ، برخی از تکنیک های غیراخلاقی وجود دارد که صرفاً برای اجرای جایگذاری صفحه ارگانیک ، صرف نظر از تجربه کاربر ، طراحی شده اند.


چندین بار کلمه کلیدی را در محتوا کپی کنید ، تعداد زیادی پیوند از مکان های دیگر ، از جمله کلمات پنهان در صفحه را خریداری کنید و تولید کنید تا فقط ربات های موتور جستجو بتوانند آنها را ببینند.


همه اینها تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می دهد که وقتی به یک وب سایت در موقعیت های برتر برای جستجوی خود دسترسی پیدا می کنید ، انتظار محتوای با کیفیتی را دارید که پاسخ های مورد نیاز شما را داشته باشد و همچنین کاملاً خلاف ماموریت Google باشد: جهانی در دسترس و مفید است. "


برای جریمه کردن وب سایت هایی که از این تکنیک ها استفاده می کنند و اطمینان از اینکه بهترین گزینه های اینترنت در چند به روزرسانی اول هستند ، از سال 2000 ، گوگل به طور مداوم الگوریتم خود را ارتقا می دهد (همانطور که قبلا ذکر شد) ، و همچنین راهنماهایی را برای مدیران وب ایجاد کرده است ، با قوانین و بهترین روش هایی برای موقعیت ارگانیک وب سایت شما.


بنابراین ، تکنیک های سئو در اصل به 2 گروه کلاه سیاه و کلاه سفید تقسیم می شوند.


کلاه سیاه - سئو کلاه سیاه

تکنیک های Black Hat فقط برای موقعیت ارگانیک است و دستورالعمل های Google را نقض می کند.


آنها نتایج کوتاه مدت می دهند ، اما غیراخلاقی و بسیار مستعد مجازات و حتی محرومیت از موتور جستجو محسوب می شوند.


10 روش محبوب کلاه سیاه عبارتند از:


درج کلمات کلیدی

محتوای پنهان

محتوای تکراری

همپوشانی

صفحه ورود به سیستم (یا صفحه ثبت نام)

Linkfarm

شبکه های خصوصی وبلاگ نویسی (PBN)

پیوندهای پولی

وبلاگ هرمه

سئو منفی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک های کلاه سیاه ، نحوه دانستن اینکه آیا مجازات شده اید و اینکه چه کاری باید انجام دهید ، به پست "10 روش جستجوگر کلاه سیاه که نباید استفاده کنید" مراجعه کنید.


کلاه سفید - سئو سفید

ما می توانیم تکنیک های SEO White Hat را در نظر بگیریم که مغایر با دستورالعمل های Google و سایر موتورهای جستجو نیست. آنها در میان مدت و بلند مدت کار می کنند و مجازاتی برای وب سایتی که از آنها استفاده می کند ایجاد نمی کنند.


طبق دستورالعمل های گوگل ، آنچه شما اساساً باید انجام دهید ایجاد محتوای اصلی و با کیفیت است ، همیشه در مورد کاربر فکر کنید و از ترفندهایی برای بهبود موقعیت ارگانیک وب سایت خود جلوگیری کنید.


گوگل اخیراً راهنمای SEO خود را به روز کرده است ، که چندین روش جستجوگرها را توصیه می کند که به رهنمودهای آن پایبند هستند.


برای اطلاعات بیشتر ، به Google: Search Engine Optimization (SEO) برای مبتدیان مراجعه کنید.


مهم: همه آنچه در این صفحه مشاهده خواهید کرد اقدامات SEO کلاه سفید است.


سئو در سایت

قسمتهای خاصی از صفحه وجود دارد که بیشتر مربوط به جستجو است و جای توجه ویژه دارد.


کار بر روی آنها به این معنی است که Google شانس بیشتری برای دیدن شما به عنوان نتیجه جستجو دارد. این امر در صنعت "بهینه سازی صفحه" نامیده می شود.


دانستن این تکنیک ها مهم است ، اما مهمتر از آن این است که آنها را بالاتر از مطالب خوب قرار ندهید. با هر به روزرسانی الگوریتم ، ربات های گوگل هوشمندتر می شوند تا بهترین پاسخ به س user'sال کاربر را تشخیص دهند.


بنابراین آنچه در اینجا کار خواهد کرد ، تکنیک های SEO در صفحه + محتوای عالی است. هر دو نفر باید دست به دست هم دهند ، در غیر این صورت کار نمی کند.


اما صحبت از SEO در سایت ، ویژگی های اصلی که می توانیم در اینجا برجسته کنیم عبارتند از:


محتوا

همانطور که در بالا ذکر شد ، محتوا مهمترین سرمایه برای یک کسب و کار خوب در زمینه SEO است. اما با چند تکنیک دقیق می توانید دسترسی به صفحه را به حداکثر برسانید.

وقتی یک مقاله خاص را جستجو می کنید ، نتیجه خلاصه ای کوتاه در زیر عنوان نشان داده می شود. این قسمت یک متا توضیحات است ، کد جاسازی شده در صفحه ای که هیچ وزنی به عنوان عامل رتبه بندی ندارد ، اما به طور مستقیم بر میزان کلیک تأثیر می گذارد. و این نکته عاملی است که می تواند موقعیت صفحه شما را تحت تأثیر قرار دهد.

به عبارت ساده تر ، هدف از توصیف متا متقاعد کردن کاربر برای کلیک بر روی پیوند است. بنابراین ، زمینه کاری بسیار مهم است.

در اینجا یک نکته برای توصیف دوست داشتنی ، جالب ، آموزنده ، کنجکاو و دعوت به عمل آورده شده است.

لازم به یادآوری است که متنی که همیشه در توضیحات گنجانده نشده است ، همیشه در Google نمایش داده نمی شوند. مرورگر متناسب ترین متن را برای کاربر ترجیح می دهد و اگر محتوا مناسب تر از توضیحات پیکربندی شده باشد ، نمایش داده می شود.


آدرس اینترنتی

عنصر دیگری که در آن یک ربات گوگل کلمات کلیدی را اسکن می کند آدرس خود صفحه است.


بنابراین ، لازم است که URL شما توصیفی باشد و حاوی کلمه کلیدی مورد نظر باشد ، چیزی مانند "http://site.com/post-name".


از ایجاد URL ها با کدهایی مانند الگوی "http://site.com/ct136781kg19g37" یا همچنین با پارامترهایی مانند "http: //site.com/؟ P = 12447" خودداری کنید.


علاوه بر این ، دوستانه تر ، قابل اطمینان تر و راحت تر است که مردم می توانند پیوندها را در وب سایت شما با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند.


در اینجا مثال خوبی از مطالب با عنوان ، توضیحات و URL های بهینه شده وجود دارد:


کلید واژه: بازاریابی دیجیتال

عنوان: بازاریابی دیجیتال: هر آنچه لازم است بدانید نتایج دیجیتالی

URL: https: //paradacreativa.es/marketing-digital/

توضیحات: بدانید که بازاریابی دیجیتال چیست و همه زمینه های دیگر متعلق به این جهان اطلاعات را درک کنید. اینجا را کلیک کنید و نگاهی بیندازید!

اگر سایت شما روی وردپرس است ، Ioast SEO را نصب کنید تا به راحتی این اطلاعات را ویرایش کنید.


سایر CMS ها اغلب انتشار این داده ها را تسهیل می کنند . در غیر این صورت ، باید این برچسب ها را در کد ویرایش کنید.


برای کسب اطلاعات بیشتر ، به " Whats a Friendly Url for Google and Other Engines Search" مراجعه کنید.


اتصالات داخلی

کل اینترنت فقط از اتصالات تشکیل شده است. کاربران به طور مداوم در حال مرور لینک ها و ربات های هر مرورگر هستند.


با دانستن این موضوع ، دلایلی که وب سایت شما دارای پیوند داخلی به خوبی پیاده سازی شده است ، ساده می شود. بعضی از آنها . هستند:


پیمایش کاربر را بهبود می بخشد

تسهیل دانش صفحات جدید برای موتورهای جستجو.

لیست صفحاتی که با موضوعات مشابه سروکار دارند.

هنگام قرار دادن پیوندها ، مهم است که به متن لنگر توجه کنید و با دستورالعملهای عمومی مانند "در این پست" یا "اینجا کلیک کنید" کار نکنید.


در حالت ایده آل ، از لنگر مربوط به موضوع صفحه استفاده کنید تا به روبات ها نشان دهید که وقتی موضوع خاصی می آید ، صفحه اصلی است.


متن جایگزین

در صورت عدم نمایش تصویر ، تمام تصاویر موجود در صفحه باید دارای متن alt باشند. تکمیل این عنصر همان چیزی است که به خوانندگان صفحه و Google کمک می کند تا درک کنند که یک تصویر چه چیزی را نشان می دهد.


استفاده از کلمه کلیدی در متن alt (یا متن alt) نیز به تنظیم محتوای ارگانیک کمک می کند ، که باعث تقویت موتورهای جستجو در زمینه درج تصویر می شود.


گوگل خود توصیه می کند متن جایگزین در تصویری که نشان می دهد توصیف شود و نه برای مدت طولانی.


برای اینکه بدانید از کجا می توانید تصاویر مربوط به سایت خود را پیدا کنید ، به نشریه "47 بانک تصویر رایگان (و پرداخت شده) که باید در مورد آنها بدانید" مراجعه کنید.


قطعه ویژه (موقعیت 0)

آیا توجه کرده اید که برخی از جستجوهای Google جعبه ای با برخی از مطالب مورد نظر شما نشان می دهد؟


به این نتیجه قطعه ویژه ای گفته می شود که به "موقعیت 0" Google نیز معروف است و معمولاً دستور العمل ها ، دستورالعمل ها ، جداول ، تعاریف دقیق و غیره را نشان می دهد.


مثالی که در اینجا ارائه می دهیم یک قطعه عبور است. این فرم محتوای کوچکی را نمایش می دهد که به سوال کاربر در صفحه نتایج پاسخ می دهد.


توجه به این نکته مهم است که هیچ ارتباطی بین موقعیت 0 و موقعیت 1 وجود ندارد. حتی نظرسنجی هایی وجود دارد که مکان هایی را در صفحه هشتم موتور جستجو مشخص کرده اند که نشان دهنده نتیجه در موقعیت 0 است.


اکنون ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توان به موقعیت 0 Google رسید.


خوب ، هیچ برچسب یا تضمینی دقیق برای آن وجود ندارد. نسبتاً جدید است و هنوز افراد زیادی در حال مطالعه آن هستند.


بهترین کار این است که با محتوایی کار کنید که پاسخی مستقیم و عینی به یک سوال خاص یا یک راهنمای دقیق که تحقیق به آن مربوط می شود ، نشان دهد.


برای کسب اطلاعات بیشتر ، به پست "مشاوره شماره SEO در مورد. 9: محتوایی متناسب با قطعه ویژه Google ایجاد کنید. "


سئو خارج از صفحه

ما می توانیم SEO را در خارج از صفحات همه فعالیتهایی که خارج از دامنه وب سایت انجام می شوند و تأثیر مستقیم بر موقعیت ارگانیک آن دارند ، در نظر بگیریم.


این معمولاً با ایجاد پیوند مرتبط است ، اما علاوه بر پیوندها ، عامل دیگری نیز وجود دارد که بر نتایج وب سایت تأثیر می گذارد: حضور نام تجاری.


حضور برند

بهبود حضور آنلاین برند شما به معنای ایجاد ارتباط نیست. حضور برند اعتبار دامنه شما را افزایش نمی دهد ، اما اعتماد Google و سایر موتورهای جستجو به نام تجاری شما را افزایش می دهد. و اگر یک مارک معتبر باشید ، به سختی مجازات خواهید شد.


برخی از عواملی که می توانند بر حضور برند شما تأثیر بگذارند:


لیست مارک بدون لینک در وب سایت ها و پورتال ها ؛

حضور تثبیت شده YouTube ؛

بازخورد مثبت کاربران در Google ؛

یک طرفدار قدرتمند و فداکار در شبکه های اجتماعی.

ذکر نام تجاری و لینک دادن به وب سایت خود (به ویژه از طریق وب سایت های مرتبط و مورد اعتماد) و همچنین کمک به حضور و اعتماد برند ، همچنین اقتدار وب سایت شما را افزایش می دهد و از قبل بخشی از اقدامات ایجاد لینک است. . .


پیوند ساختمان

در مورد عوامل رتبه بندی گوگل ، مراجع صفحه و دامنه از مهمترین معیارها هستند. سرانجام ، رتبه بندی سایت ها با در نظر گرفتن پیوندهایی که به آنها منتهی می شود ، تفاوت اصلی Google در ورود به بازار موتورهای جستجو بود.


علاوه بر این که غول جستجو اعلام کرد یکی از بهترین عوامل رتبه بندی است (همانطور که قبلا ذکر شد) ، جستجوی 1 میلیون نتیجه گوگل در هر بک لینک تعداد دامنه های مرجع را به عنوان تأثیرگذارترین عامل در موقعیت ها نشان داد. .


با این حال ، از آنجا که به روزرسانی پنگوئن فقط به تعداد پیوندهایی اشاره نمی کند که Google هنگام ارزیابی یک وب سایت در نظر می گیرد ، اکنون بر کیفیت آن پیوندها تمرکز دارد. برای درک بهتر ، بیایید پیوندهای جوایز را مقایسه کنیم:


تا سال 2015 ، لئوناردو دی کاپریو دارای 2 گلدن گلوب ، 1 جایزه جشنواره فیلم برلین ، 1 جایزه انتخاب مردم و 1 جایزه AACTA بود. در مجموع 5 جایزه.

در سال 2016 ، او 1 اسکار و 1 گلدن گلوب ، در مجموع 2 جایزه دریافت کرد.

چه چیزی بیشتر بر حرفه بازیگری (و حافظه نهان) شما تأثیر گذاشت؟ مطمئناً افتخار اسکار اول او بیشتر از شبکه های اجتماعی در زندگی و حرفه او تأثیر داشته است.


وقتی درباره روابط صحبت می کنیم نیز همین اتفاق می افتد. دریافت پیوندی از یک وب سایت معتبر و معتبر که مربوط به محتوای شما باشد مهمتر از دریافت چند مورد دیگر از وب سایت های کوچک بدون هیچ گونه مجوز یا ارتباط است.


برای ایجاد پیوند به سایت شما ، تاکتیک های SEO وجود دارند که از برخی روش ها استفاده می کنند. 6 روش محبوب پیوند را مشاهده کنید:


پیام مهمان

نام تجاری

پیوندهای شکسته

مصاحبه های کارشناس

جستجو کردن

دفتر مطبوعاتی

پیام مهمان

ایجاد مقاله برای سایر وبلاگهای مهمان (با لینک به وب سایت شما) ، تحقیق در مورد محتوای مربوط به جهان شرکت و وب سایت مربوطه. این کار نه تنها برای تولید اتصالات باید انجام شود ، بلکه حفظ استاندارد کیفیت و شامل اتصالات منطقی برای کاربر مهم است. درباره پست های مهمان بیشتر بدانید.

نام تجاری ذکر شده است

همه سایتهایی که در مورد شما یا نام تجاری شما صحبت می کنند پیوندی به سایت شما ندارند. به همین دلیل مهم است که این موارد ذکر شده را دنبال کنید و اگر بدون ارتباط ایجاد شده اند ، با شخص مسئول تلاش برای ورود به سیستم تماس بگیرید. برای این کار می توانید از Google Alerts استفاده کنید. با ذکر پیوندها بیشتر در مورد ایجاد پیوندها بدانید.

پیوندهای شکسته

بسیار محتمل است که وب سایت های مرتبط با مشاغل شما در مقطعی پیوندهایی به وب سایت های دیگری ایجاد کنند که امروز دیگر متوقف شده اند (سایت دیگری صفحه را غیرفعال کرده است یا به سادگی دیگر وجود ندارد). اگر محتوای مناسبی برای جایگزینی پیوند خراب دارید ، به سادگی با نویسنده یا صاحب سایت تماس بگیرید تا خطا را گزارش کند و پیوند خود را به اشتراک بگذارید. درباره تولید پیوند از طریق پیوندهای خراب بیشتر بیاموزید.

ماحبه های خبره

مصاحبه با متخصصان حوزه خود بسیار مفید است زیرا محتوای با کیفیتی تولید می کند و به شما امکان می دهد پیوندهایی را از خود متخصصان ایجاد کنید. برای تشویق این موضوع ، می توانید پس از ارسال پست ، با مصاحبه کننده تماس گرفته و از آنها برای شرکت در آنها تشکر کرده و پیوندی برای گفتگو ارسال کنید. همچنین می توانید از مخاطب استفاده کنید و از قبل محتوای وب سایت متخصص را که با مصاحبه مطابقت دارد لیست کنید. به احتمال زیاد شامل آن خواهد شد (در محتوای مشخص شده یا بعداً در برخی از مطالب مرتبط). مصاحبه ما با فابیو ریکوتا را به عنوان مثال در نظر بگیرید.

جستجوها

اجرای آنها آسان نیست و بسته به روش انتخاب شده ، حتی ممکن است غیرممکن باشد ، اما باید در نظر داشته باشیم که هنگام جستجوی صفحات دیگر ، از آمار تولید شده در جستجوی خود و ایجاد پیوند استفاده می شود. در این پست بیشتر بدانید: "مشاوره شماره SEO. 15: توسعه مطالعات ، تحقیقات و گزارش ها ".

دفتر مطبوعاتی

کار با دفتر مطبوعات مزایای زیادی برای شرکت شما دارد ، از جمله امکان درج اخبار یا مقالات در انواع وب سایت ها و درگاه ها. این امر در حال حاضر به بهبود حضور برند کمک می کند. اگر شما یک مشاور هستید که از قبل با لینک سازی کار می کنید یا با شما همسو شده است ، احتمال ایجاد لینک در هر موضوع بسیار بیشتر است. در مورد مزایای ترکیب استراتژی بازاریابی ورودی خود با یک دفتر مطبوعاتی اطلاعات کسب کنید.

از نظر تئوری ، ممکن است ساده به نظر برسد ، اما هرچه مکان بزرگتر باشد ، تماس و ایجاد اتصالات دشوارتر است. مشکل دیگر این است که بسیاری از سایت های بزرگ ، به ویژه درگاه های خبری ، فقط پیوندهای خارجی را شامل می شوند که از موارد زیر استفاده نمی کنند.

لینک های زیر چیست؟

با قرار دادن پیوندی به وب سایت خود در تصویر لنگر یا متن ، خواه پیوند داخلی باشد یا از وب سایت های دیگر ، ربات های موتور جستجو ، همانطور که از صفحه حاوی پیوند عبور می کنند ، خود را شناسایی می کنند و با صفحه ای که در آن هستید ادامه می دهند هدف گذاری.

این پیوندها به "پیوندهای dofollow" معروف هستند و برای ادامه یافتن آنها نیازی به تغییر نیست.

اما راهی برای جلوگیری از دنبال کردن این پیوند توسط رباتها و اعطای اختیار به صفحه دریافت کننده وجود دارد: هدف nofollow را در پیوند قرار دهید. متا تگ در بخش به شرح زیر گنجانده شده است:

به طوری که ربات ها اتصال را دنبال نکنند:

بنابراین ، ربات ها محتوای خود را فهرست نمی کنند:

به طوری که ربات ها محتوا را فهرست نمی کنند و پیوندها را دنبال نمی کنند:

این اطلاعات را می توان در داخل عنوان در کد سایت وارد کرد تا در تمام پیوندهای نشان داده شده یا فقط در پیوندهای خاص استفاده شود. بسیاری از صفحات فقط شامل پیوندهای خارجی هستند ، به شرح زیر:

اگرچه برای مکانی که این نوع اتصال را دریافت می کند مجوز ایجاد نمی کند ، اما به این معنی نیست که آنها بی ارزش هستند. علاوه بر مشارکت در حضور برند ، بسته به وب سایت موجود ، می توانند ترافیک رایگان و اغلب واجد شرایط ایجاد کنند.

از آنجا که منعکس کننده اقداماتی است که در وب سایت های دیگر انجام می شود ، اندازه گیری نتایج یک استراتژی پیوند یا اعتبار یک وب سایت دشوار به نظر می رسد. معیارهایی برای این کار وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

رتبه صفحه

اقتدار سایت و اقتدار داخلی (MOZ)

طبقه بندی URL و طبقه بندی خانگی (AHREFS)

رتبه صفحه

0 تا 10 نشانگر ایجاد شده توسط لری پیج (یکی از بنیان گذاران Google) برای اندازه گیری اقتدار صفحه. Pagerank در حال حاضر کمیت ، کیفیت و ارتباط پیوندهای دریافت شده توسط سایت را محاسبه می کند. از سال 2016 عمومیت پیدا نکرده است.

مرجع صفحه و مرجع دامنه (Moz)

معیارهای 1 تا 100 توسط Moz برای اندازه گیری اقتدار یک صفحه (صفحه صفحه یا PA) یا کل دامنه (اقتدار دامنه یا YES) ایجاد شده است. آنها با در نظر گرفتن پیوندهای ورودی ، MozRank ، MozTrust و سایر شاخص ها محاسبه می شوند. آنها گزینه خوبی برای Pagerank محسوب می شوند و می توان آنها را با MozBar (رایگان) و Open Site Explorer مشاهده کرد  .

طبقه بندی URL و طبقه بندی دامنه (Ahrefs)

اینها معیارهای لگاریتمی از 1 تا 100 برای اندازه گیری قدرت بازخورد یک URL (URL URL یا UR) و یک دامنه کامل (Domain Rank یا DR) است. آنها در ابزار Ahrefs محاسبه شده اند و برای دسترسی به آنها باید حساب کاربری داشته باشید.

سایت سئو (یا سئو فنی)

بسیاری از افراد حرفه ای این تکنیک های جستجوگرها را در یک سایت با هم ترکیب می کنند زیرا اینها بهبودی در محیط آنها است. با این حال ، ما معتقدیم که سئو در سایت که به SEO فنی نیز معروف است ، مقوله جداگانه ای است که شامل تولید محتوا نیست ، بلکه شامل ویژگی های برنامه نویسی ، عملکرد و کاربرد وب سایت است.

همانطور که به روزرسانی های گوگل هرچه بیشتر به کیفیت محتوا توجه می کنند ، متخصصان اغلب از این روش چشم پوشی می کنند. اما لازم به یادآوری است که عواملی مانند تجربه کاربر (UKS) ، سرعت بارگذاری و امنیت نیز هر چه بیشتر بالا می روند و نیاز به توجه شما دارند

هنگام صحبت در مورد سئو در وب سایت ، به نکات اصلی توجه توجه کنید.

UX

تجربه کاربر یا تجربه کاربر در سئو ، تجربه کلی کاربر و تعامل با وب سایت یا وبلاگ شما است.

ارائه یک تجربه کاربری شگفت انگیز در محیط آنلاین شما بر معیارهایی مانند میزان بازدید یک صفحه ای ، بازدید از صفحه در هر جلسه و زمان کاربر در سایت تأثیر مثبت خواهد گذاشت. لازم به یادآوری است که چنین معیارهایی مستقیماً در رتبه بندی ارگانیک وب سایت شما اختلال ایجاد می کنند.

وتی صحبت از محتوای وب سایت شما می شود ، به ویژه در وبلاگ ها ، متن اسکن شده را در پاراگراف کوتاه ، تصاویر ، تصاویر ، سایر رسانه ها و هر چیزی که می تواند مطالب را آسان تر ، در دسترس تر و مفیدتر کند ، نگه دارید.

هنگامی که ما در مورد دسترسی از طریق دستگاه های تلفن همراه صحبت می کنیم ، این موضوع بیشتر مورد توجه قرار می گیرد ، زیرا تجربه ارائه شده در دسک تاپ نمی تواند در تلفن های همراه یکسان باشد. طبق گفته گوگل ، اگر تجربه تلفن همراه مثبت نباشد ، 61٪ از کاربران صفحه ای را ترک می کنند.

اما چگونه می توان فهمید که تجربه کاربری در وب سایت مثبت است؟

از طریق معیارهای تعامل ارائه شده توسط Google Analytics ، می توانید از قبل مثبت بودن تجربه را بدانید.

ابزارهای دیگری مانند Hotjar (طرح رایگان) ، Clicktale و Crazy Egg نیز در تشخیص و تجزیه و تحلیل تجربیات ، استفاده از نقشه های حرارتی ، ضبط جلسات کاربر و سایر توابع کمک می کنند.

سرعت بارگذاری

در سال 2010 ، گوگل اعلام کرد که زمان بارگذاری صفحه به یک عامل رتبه بندی تبدیل شده است.

در اوایل سال 20 ، غول جستجو همچنین علناً اعلام کرد که سرعت وب سایت های تلفن همراه تأثیرگذار بر جایگذاری تلفن های همراه است. این بروزرسانی حتی به عنوان "Speed ​​Update" نیز شناخته می شد.

آیا هنوز فکر می کنید زمان بارگذاری وب سایت شما اهمیتی ندارد؟ بنابراین ، نگاهی به برخی از داده ها بیندازید:

اگر بارگیری بیش از 3 ثانیه طول بکشد ، 53٪ از کاربران تلفن همراه وب سایت را ترک می کنند (منبع: Google).

83٪ از کاربران انتظار دارند صفحه در 3 ثانیه یا کمتر بارگیری شود (منبع: WebpageFKS).

کمپین اوباما برای جمع آوری کمکهای مالی 14٪ افزایش کمک مالی را در پی داشته است و زمان بارگذاری را از 5 به 2 ثانیه کاهش داده است (منبع: WebpageFKS)

هر 1 ثانیه ، بهبود سرعت صفحه 7٪ تبدیل را افزایش می دهد (منبع: WebpageFX).

اکنون که می دانید بهبود زمان بارگذاری صفحه در وب سایت شما نه تنها بر نظم ارگانیک وب سایت شما ، بلکه بر تجربه و تبدیل کاربر نیز تأثیر می گذارد ، در مورد شروع بهینه سازی چطور؟

اکنون نحوه آزمایش و بهینه سازی سرعت صفحه را در مقاله بیاموزید: "Speed ​​Page - نحوه تست و سرعت بخشیدن به صفحه را بیاموزید."

امنیت برای Google در اولویت است. به حدی که همانطور که در جلسه الگوریتم و بروزرسانی ها بحث کردیم ، در سال 2014 موتور جستجو اعلام کرد که HTTPS به یک عامل رتبه بندی برای وب سایت ها تبدیل شده است.

"اما چه چیزی با وب سایت از طریق HTTPS تغییر می کند؟" شاید فکر کنید.

اساساً ، داده های ارسال شده احراز هویت ، رمزگذاری شده و در حین انتقال قابل تغییر نیستند.

این مسئله آنقدر مهم است که Google Chrome به عنوان "وب سایت های ناامن" بدون جستجوی HTTPS برای هرگونه اطلاعات کاربر هشدار می دهد. در برخی موارد ، این هشدار از قبل در نتایج جستجوی Google حتی بدون ورود به سایت ظاهر می شود.

مهم است که به خاطر داشته باشید اگر سایت خود را به HTTPS منتقل کنید ، گوگل و تمام موتورهای جستجو آن را یک سایت جدید می دانند ، بنابراین این یک نسخه تکراری از محتوا است.

برای جلوگیری از این امر ، باید تمام URL های قدیمی را از طریق HTTP به URL های جدید از طریق HTTPS و سایر اقدامات احتیاطی هنگام انتقال منتقل کنید.

گوگل پدرو دیاس سابق یک چک لیست انتقال HTTPS با مراحل اصلی فرآیند ایجاد کرده است. این مراحل عبارتند از:

دریافت گواهی SSL ؛

پشتیبانی HTTPS از منابع خارجی را تأیید کنید.

برنامه ریزی و آماده سازی مهاجرت پروتکل ؛

پروتکل HTTPS را فعال کرده و گواهی SSL را نصب کنید.

به روزرسانی اتصالات و منابع داخلی به HTTPS ؛

منابع خارجی را به HTTPS به روز کنید

نسخه HTTPS را به کنسول جستجوی Google اضافه کنید.

پشتیبانی از HTTP / 2 را فعال کنید.

HSTS را فعال کنید

نقشه سایت

نقشه سایت چیزی نیست جز نقشه سایت. وظیفه آن این است که رباتهای موتور جستجو را به آسانی درک می کنند از ساختار صفحه.

اگر سایت شما از وردپرس استفاده می کند ، می توانید با استفاده از پلاگین هایی مانند Ioast به طور خودکار نقشه سایت ایجاد کنید. اگر از CMS استفاده نمی کنید ، ابزارهای شبکه وجود دارد که می تواند پرونده را تولید کند ، مانند KSML-Sitemaps.

رایج ترین قالب فایل KSML است ، اما تهیه نقشه سایت در یک فایل TKST و Atom-RSS امکان پذیر است (با این حال استفاده از سایت RSS RSS توصیه نمی شود).

پس از تولید ، پیوند نقشه سایت باید در ابزارهای جستجوگر وب مانند Google Search Console و Bing Webnasters ارسال شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره ، به کل مقاله نگاهی بیندازید: نقشه سایت KSML - هر آنچه لازم است بدانید

robots.tkt

آیا داستان هایی (یا حتی برای شما اتفاق افتاده است) درباره ایجاد یک وب سایت ، مدتی قبل راه اندازی شده است ، اما هیچ صفحه ای در Google نشان داده نمی شود ، حتی اگر به دنبال نام شرکت هستید؟

اینمعمولاً به این دلیل است که به روبات های موتور جستجو در Robots.tkt دستور داده شده است که هیچ صفحه ای را فهرست نکنند.

Robots.tkt یک فایل متنی است که در داخل یک سرور وب سایت قرار دارد (به عنوان مثال https://paradacreativa.es/robots.tkt) و به ربات ها در مرورگر می گوید که آیا قطعات سایت را فهرست بندی می کنند یا نه. سایت اینترنتی

در عمل ، پرونده باید شامل عامل کاربری و شماره گیری و یا همه دستورات باشد. جمله مشترک دیگر در پرونده ، محل نقشه سایت را نشان می دهد.

User Agent: نشانه ای از اینکه کدام مرورگر باید دستورالعمل های موجود در پرونده را بخواند. اگر می خواهید تنظیمات خاصی را برای هر مرورگری تعیین کنید ، می توانید به لیست عوامل اصلی استفاده از اینترنت مراجعه کنید. اگر دستورالعمل هایی برای همه مرورگرها داده شده است ، می توانید "*" را اضافه کنید.

اجازه ندهید - اینها پوشه های فرعی یا دسته ای از وب سایت ها هستند که نمی خواهید موتورهای جستجو ایندکس شوند.

اجازه - به طور پیش فرض ، صفحاتی که مستقیماً ذکر نشده اند یا بخشی از دسته مشخص شده در دستور disallov نیستند ، جستجو می شوند. دستور اجازه به طور معمول برای صفحات خاص یا زیرمجموعه هایی استفاده می شود که در دسته ای قرار می گیرند که در دستور انکار مشخص شده است اما نیاز به نمایه سازی دارد.

نقشه سایت - فقط پیوندهای نقشه سایت را شامل کنید.

به طور معمول ، یک فایل robots.tkt دارای ساختار زیر است:

نماینده کاربر: * مجاز: / نقشه سایت: http://www.ekample.com/sitemap.kml

برای سایت های نمایه سازی غیر Google ، ممکن است پرونده به گونه ای پیکربندی شود که نمی تواند صفحات را جستجو کند ، مانند مثال زیر (استفاده نمی شود):

نماینده کاربر: * مجاز نیست: /

برای درک بهتر نحوه پیکربندی آن ، یک قطعه از پرونده robots.tkt مربوط به Google را بررسی کنید:

توجه داشته باشید که برای همه مرورگرها پیکربندی شده است (عامل کاربر: *) ، دارای یک دسته مسدود شده است (مجاز نیست: / جستجو) ، اما نشان می دهد که 2 صفحه دسته باید جستجو شوند (مجاز: / جستجو / o و اجازه): / جستجو / hovsearchvorks).

پس از ایجاد فایل robots.tkt و انتشار آن در یک سرور وب سایت ، می توانید از ابزارهای Google برای تست خوب بودن فایل استفاده کنید.

توصیه می شود که هر وب سایت دارای تنظیمات Robots.tkt باشد ، اما لازم نیست از همه موقعیت های Robots.tkt استفاده شود.

شما می توانید تنظیمات هر وب سایتی را که دارای پرونده است مشاهده کنید (همانطور که با Google کار کردیم). بنابراین ، صفحه هایی که عموم مردم نباید به آنها دسترسی داشته باشند ، مانند صفحات تشکر از شما یا صفحات ورود به سیستم ، برای استفاده از این دستور در بخش شما مناسب ترند. .

این علاوه بر امنیت بیشتر ، روشی توصیه شده و تضمین شده برای جلوگیری از نمایه سازی محتوا در موتورهای جستجو است.

برچسب های سربرگ

Heads در بحث سئو از اهمیت بیشتری برخوردار است. اما امروز آنها نمایانگر روبات ها (و کاربران) با ساختار منطقی اطلاعات صفحه هستند.

البته متن در H1 اهمیت بیشتری نسبت به متن H2 دارد که از متن H3 اهمیت بیشتری دارد و غیره. به مثال زیر مراجعه کنید:

به گفته مت کاتس ، گوگل و سئو قدیمی ، لازم نیست دقیقاً چنین نظمی داشته باشید ، مهم این است که سایت سازمانی برای کاربر داشته باشد.

سوال متداول دیگر برای مدیران وب این است که آیا آنها با بیش از یک برچسب H1 مشکلی دارند؟ مت کاتس همچنین با بیان اینکه مشکلی نیست که بیش از یک برچسب H1 وجود داشته باشد ، تا زمانی که صفحه با آنها شلوغ نباشد ، پاسخ می دهد.

از آنجا که متن برجسته شده در صفحه محسوب می شوند ، مهم است که سعی کنید کلمات کلیدی مورد تحقیق خود را در محتوا (به ویژه در H1 که معمولاً عنوان صفحه است) تطبیق دهید.

این به ربات های موتور جستجو کمک می کند تا درک کنند که موضوع اصلی صفحه کلمه کلیدی انتخاب شده است ، زیرا در متن مهم وجود دارد و همراه با مترادف آن در پاراگراف ها یافت می شود.

خرده ریزهای غنی شده

کتابفروشی: قرارها و رزرو WordPress در یک جعبه

نحوه نصب مجدد وردپرس راهنمای مرحله به مرحله

آیا شما پلاگین هواردر هستید؟ چگونه سایت وردپرس خود را تمیز کنید

، ,سایت ,های ,صفحه ,وب ,جستجو ,وب سایت ,است که ,می کند ,می شود ,می دهد ,برای اطلاعات بیشتر ,google search console ,اهمیت بیشتری برخوردار ,جستجوی کلمات کلیدی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

راهب دیسلاو بهترین مطالب روز ایران و جهان رونق تولید همه چیز درباره سئوی سایت ضرایب بالا در بازی انفجار اخبار آزاد (akhbarazad.com) آموزش دیجیتال مارکتینگ تاپ دوزانی دانلود آهنگ جدید نگین کویر